Dilaraayvz
Benim bebeğim büyüyen beşik de yatıyor , büyüdüğünde 80×180 ebatı , sadece 1 tane yatak alıyorsunuz alt tarafına yerleştirdiğinizde küçük alanda da o kullanılıyor ekstra da masraf olmuyor benim küçük beşiğimde vardı ama çok koşa kullandım bu çok kullanışlı