dartansrn
Canım bende de aynısı oldu iki defa kan kontrolü yaptık düşmüştü hemen ilaç kullanmadım doktorum ilaç taraftarı değildi ilk aylarda bebek kendi troidini üretemediği için anneden alıyor muş kendi üretmeye başlayınca annenin ki normal seviyeye geliyormuş