Kızlar selam
Emziriyorum 1 ay 2 günlük bebeğimi.
2 güne kadar iyiydi emzirirken sorun yoktu.
Şu 2 gündür emzirirken ve sonrasında yaklaşık 15 dknfalan bir sancı yangın biraz da kaşıntı gibi birşey hissediyorum. 1 saat sonra falan geçiyor. Gögüs ucu yarası desem görünürde birşey yok. Bilemedim nedir sizce