Kızlar ben 2. Bebeğime hamileyim kızımda aşırı çatlaklar oldu karnımda şimdi 17 haftamdayım karnım büyümeye başladıkça çatlaklarım belli oluyor ve tekrar çatlayacakmış gibi duruyor vücudum. Ne yalan söyleyeyim doktorum kızımda bi krem vermişti düzenli kullanmamıştım. Ama şimdi ne kadar az çatlarsa o kadar iyi düşüncesindeyim. Bana krem yağ önerisi olan varmı en etkililerinden