Nur2516 19 + lardayız ama bebek hep solda galiba sol kasığım ağırıyor arada sertleşiyor gibi sizlerede oluyor mu normal mi
Mervebdm Ben de yaşamıştım doktorum normal demişti. Uzun surmuyorsa sorun yok dedi. Bol bol dinlenin ve su tüketin demişti bana iyi geldi size de belki iyi gelir