Erva18 Cuma günü adet olmam lazım sadece karnım ağrıyor adet olacak gibi ve göğüslerim süt dolar gibi kaynıyor
CeydaST Erva18 bazen yanlış çıkabiliyor ben böylr 3 kere gördüm negatif ti. O yüzdenbirsz dhaa bekle adet olmazsan sonra tekrarla kuzum. Hemen heyecanlanıyorum hayal kırıklığı çok kötü oluyor
mombarbie_ Erva18 yarin sabah ilk idrarla tekrar deneyin erken gebelik testi kullanırsanız daha doğru olur .
Erva18 CeydaST evet ya bende çok heveslenmedim zaten çünkü daha önce 4 test pozitif görüp kanda negatif gördüm ama bu testi daha önce de kullandım hiç böyle cikmadi