Seda06891
Aynı durumu ben de yaşıyorum canım doktorum bu durumu normal kabul etti doğum yaptıktan sonra beklediğimiz bir durum dedi bir şampuan önerdi onu kullandım başlarda kesti dökülmeyi ama ben aksatarak kullanmaya başladım o yüzden yeniden dökülmeler başladı