busrasavaspolat Herkese iyi akşamlar gebeliğim riskli olduğu için doktorum haftada bir proluton iğne yaptırmamı istedi bu hafta yaptırdığımda nefes darlığı ve şiddetli öksürük yaşadım aranızda kullanan var mı ve böyle bir şey yaşayan oldu mu
zehruss busrasavaspolat ben kullandım başlarda haftalık şimdide erken doğum riskim var her sancı ile gitmemde vuruyorlar şişiyor ve aşırı ağrıyo sonraları da kaşıntı oluyo vurunan bölge de onun haricinde bir sıkıntı yaşamadım hiç
bukizanne busrasavaspolat iyi akşamlar, kullandım fakat sizin gibi nefes darlığı öksürük vs. bir sorunla karşılaşmadım. Sadece vurulduğum kısımda yanma oldu o kadar. Doktorunuza bir danışın isterseniz .
Kullaniciadii busrasavaspolat o öksürük nefes darlığı vuran kişiyle alakalı sanırım dozu azar azar vermeyince bir anda iğneyi bastırınca oluyo sanırım
busrasavaspolat bukizanne bende de ilk defa böyle oldu yoksa aynı bende de sizinki gibi yanma oluyordu
asell13 busrasavaspolat 3 güne bi yaptırıyorum birazdan yine yaptırcam vurulan yer biraz ağrıyor o kadar
Lik Ben tüp bebek annesiyim günde iki defa sabah akşam iğne vuruluyorum. Bana o şekilde yan etkileri olmadı