28 haftalık oldum bnm de öyle ara ara hissetmeye biliyorum normalmiş kaç defa gttim bnde hastaneye hissetmiyorum diye bazen uyuyolarmis çikolata ye soluna sağına yat elinle durtukle banyoya gir çık flan etmeye biliyor ama 1.5 gün boyunca etmezse tmm ama gne de içine sinmezse git muayeneye ama bnm de aynı uyuşuk heralde 😂😂