Kızlar selam 5 haftalık tüp Bebek annesiyim dün gece qarip bir şekilde kanamam oldu hiç bir şey yoktu birden oldu acile qittim kesenin etrafında kanama çok var dedi sabah kendi doktoruma qeldim alttan muayene etti ikiz gebelik dedi büyük ihtimal ondan olabilir dedi iqnelerle serumlarla durdurdular kanamayı sizde böyle birşey oldumu birdaha olursa ne yapmam lazım hiç bilmiyorum