gulciiinmomm bazı kişiler eger ehil insanlar değilse, uzman bir doktor değilse dikkate alma derim. Hiç bir yerin sterilliginden emin olamayiz, ne tam teşekküllü hastaneler var vukuatlı… kaldı ki sırf dogum sırasında değil öncesinde de başınıza gelebilecek durumlara karşı bir önlem bu. Riskli bir gebeliğiniz yoksa ve doktorunuz aksini söylemediyse yaptırın. Bununla ilgili internet haberleri değil yapılmış bilimsel araştırmalar ve makaleler var literatürde. Ben yaptırmadım bana bir şey olmadı mantığıyla yaklasanlardan da koşarak uzaklaşin, herkesin süreci kendi içinde farklılasir.