Bebekligiller malesef kötü bir parazıt türü genellıkle kedı dışkısından bulasıyor denılıyor ama ıyı yıkanmamas sebze meyvelerdende bulasıyormus bebekte dogum anamolıklerıne sebep oluyormus ona gore arastırılıyor hamıle kalmadan once kapıldıysa bebege bı zararı yokmus gebelıgn başında kapıldıysa doguma kadar antıbıyotık kullandırıyorlar bebege gecmesın dıye enfeksiyon bölümü yazıyor ılacı