Benim gebeliğimin başlarında bademciklerim şişmişti. Hamilelerin kullanabileceği antibiyotik yazmışlardı. Grip için naparlar bilmiyorum 🤷🏻♀️ ben böyle durumlarda sirkeyle gargara yapıyorum. Bir diş sarımsak yutuyorum. Ve bol bol limon, mandalina yiyorum 😢 Size de çok geçmiş olsun. İnş çabucak atlatırsınız 🌸