Sevvalll42 Kızlar benim adetime 7 gün var ben bu erken gebelik testini ne zaman yapıyım hamşle olduğumdanda umudum yokta yinede yapıyorum
hsns Sevvalll42 bütün postlarını görüyorum neden bu kadar sabırsızsın yedin bitirdin kendini resmen ya isteyebilirsin seni gayet iyi anlıyorum ama neyi çok istersen onunla sınanırsın bekle biraz unutmaya çalış gerek yok bu kadar strese