MelikeBulut Hanımlar benim karnımın üst bölgesinde ara ara ama sık sık böyle etim çekiliyor gibi adet sancısı gibi bı ağrı oluyor bebiş büyüdüğü için mi bu hissiyat yoksa sancı yada kasilma böyle bişey mi
Zeynoym MelikeBulut kaç haftalıksın bunlar normal ben 37 deyim yalancı doğum sancısı oluyor önemli olan su leke vs gelmesi ve düzenli ağrı olması
MelikeBulut Aysemm44 Zeynoym 33+4 deyim beyaz akıntım oldu bugün oda normal başka bı akıntı yok ilk gebelik insan korkuyo en ufak bi acıda