Bugün akşama doğru doktor randevum vardı, doktorun son hastasıydım 15.45 gibi beni aldı ve 16.00 olunca apar topar çoğu doktor çıktı. Muayene esnasında o kadar hızlı işlem yaptı sorularımı geçiştirdi ki şaşırdım, kaldı ki doktor en hastanenin en iyi dedikleri doktorlardan biri. Neyse benim şüphem ise geçen hafta kan ve idrar tahlili vermiştim bazı değerlerimi inceleyince düşük veya yüksek olduğunu farkettim, bunu doktora söyledim tahlillerime bi bakar mısınız diye. Çok hızlı şekilde normal dedi geçti. Eve gelince sisteme girdim diğer tüm doktorların e nabızda girişi görünürken bu doktorun yoktu. Bakmadan normal diyip geçtiğini düşünmek istemiyorum ama bana öyle geldi gibi, bi aksilik olabilir bu durum normal mi yoksa illa ki sistem girişi görünmesi mi lazımdı? Eğer sağlığımı riske atacak şekilde normal diyip geçtiyse bir daha kendisine gitmeyi düşünmüyorum.
Not: Şeker yüklemesi için de ailende şeker hastası yoksa yaptırıp yaptırmamanı sana bırakıyorum dedi.