MorKelebek54 canımsın ne güzel yazmışsın, senin düşüncelerinin aynısı bende de var inan. Çok düşünüyorum çoğu zaman. Ama dediğin gibi şükrümüz eksik. Çok haklısın çok. Kendimize çeki düzen vermemiz gerek. Ama evet çok şükür ki bi sıkıntımız yok elhamdülillah bir gün olacak eminim. Uzun uzun yazmışsın çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Sen de bebişini sağlıklı huzurlu bir şekilde analı babalı büyüt kuzum benim