Zlyhaa 116 benim. Sadece bu yüksek çıktı. Sanırım başka karaciğer enzimleri de var alt, ast gibi. Onlar normaldi. Bu alp için normal, hamilelerde yüksek olabilir sorun yok dedi. 39 haftalık hamileyim ama bu arada, ilgisi var mı bilmiyorum çünkü 3 ay önce alp değerim normal sınırlarda çıkmış