Merhaba bugün gittim hastaneye sancılarım çıktı 40 60 arası 36 haftalığım serum verdiler Nst ye tekrar bağladılar yine serum verdiler bebeğin kalp atışları 100 120 arası ve aşağıdaydı doktor beğenmedi 3 kere nst çektirdim :) sezeryan günüm 14 Aralık kozlar şuanda iyiyim ❤️❤️