ozgyrs Kızlar selam ne yesem ne yapsam olmuyo. Şeker, yemek, su bile .. şeker bitince gene agzımda aynı tatsızlık 😔 çözüm bulan var mı acaba?
Sonkayalar ozgyrs ayy benımde oyleysı care bulamadım ben canım 23 haftalıgım suan gectı sukur berbat bı hıs ya devamlı bısı yıyesın gelıyor o hıc gıtsın dıye