Arkadaşlar merhaba,
Geçen hafta doktordaydım, bebeğin başı 2-3 hafta ileride dedi, eşim de ben de uzunuz, bebeği de iri bekliyoruz dedi.
Direkt sezaryen demedi ama son haftalarda kanaldan geçmeyecek gibiyse kafa sezaryen olur dedi.
Bir de 3500 gr üstü bebeği ne doğururum ne doğurturum gibi bir şey dedi.
Doktoruma güvenmeli miyim, kafam çok karışıyor, özel takipliyim, sanki sezaryen kolaylarına mi gidiyor yoksa haklı mı? Bilemedim bir türlü kafam takıldı ister istemez.