Kizlar bugün randevuya gittim. Nst de gram sancım çıkmadı . Dümdüz bir çizgiden ibarettt 🔫 15 in üstüne bile çıkmadı o derece yani 😥 Nst dışında da herhangi bir ağrım sızım yokk zaten 🤦🏼♀️ 41 e kadar bekliyoruz dedii doktor . Herhangi bir çatı muayenesi falanda yapılmadı hiç 👀 Kilo olarakta USG de ölçümler farkediyor biliyorum ama 3700 dendi şuan için . Devlet hastanelerinde normal doğumda kaç kiloya kadar sorun etmiyorlar acaba ? Soramadım doktora bu konularda bilgisi olan varsa yada hafta olarak yakın olanlar varsa ne alemdesiniz azz konusalim çok darlandummm 🙅🏼♀️🙅🏼♀️