[silindi] Üniversite hastanesine gittik ayrıntılı icin, zar zor gördüler organlarını ve bana 18+1 e randevu vermişlerdi. Erken dediler haftaya tekrar gel dediler. Bagırsagında parlaklık görünüyo dediler. İnternette buna dair okuduklarım; makineden de kaynaklandıgıydı. Var mı böyle bişi yaşayan?
ravzae [silindi] 18 de ayrıntılı mı olur çok erken en ideal 20-22 de yaptırın radyoloji uzmanına da gidebilirsiniz.
Snm06 [silindi] 18 . Hafta çok erken 20. Haftadan sonra si ideal bende 20+5 teyken gitmiştim ve kesinlikle bir perinatoloji uzmanına baktirmalisiniz
Melissaa06 [silindi] 22.haftamda ayrıntılı ultrasona girdim benimde bebeğimin bağırsağında parlaklık gördü. Tek başına bir şey ifade etmez belki bebiş biraz zayıf doğabilir dedi. 2 hafta sonra kontrola gittim parlaklık geçmişti. Bence büyüdükçe geçecektir. Bazen annede olan kanamada ya da anne kanındaki enfeksiyondan kaynaklı da bağırsakta parlaklık gözükebiliyormuş. Bende ikiside yoktu ona rağmen geçti.
Bonecrusher Ayrıntılı ultrasonda doktor çok çok önemli bir radyoloji uzmanına gitmek yerine perinolotoji uzmanına görünmek daha faydalıdır radyologlar yanlış bilgi verebiliyor. Ben radyologo gitmiştim plesantan eskimiş dedi ama başka doktora görününce öyle birşey yokmuş. Yani diyecegim başka bir doktora daha gitmen daha iyi olur.
[silindi] Snm06 doktor ne kadar iyi onu da hiç bilemedim vala ya. 19. Haftada cagırdılar ve kolayca görebilirler inşallah
[silindi] Melissaa06 bi de makineden kaynaklı olabiliyomus , internette öyle diyenleri gördüm, hic net deildi ultrasonda zaten, kalbinde de bir tane damarı göremediler, 19. Haftada tekrar cagrdılar, yne göremezlerse yine cagırcaklar belli ki
Melissaa06 [silindi] inşallah geçer canım benim bebeğiminde bağırsağında parlaklık var dedi kafasındaki sıvı boşluğu fazla sınırda demişti. 2 doktora gittim sonrasında ikiside normal parlaklık boşluk yok demişti. Şuanda da böbrekleri biraz geniş ama erkek bebeklerde genelde oluyormuş. İlk doktoruma kalsa bebekten örnek alıp baktır tehlikeli felan demişti bende gerek görmedim yani eğer ki gittiğimde parlaklık vs tekrar gözükmüş olsaydı yaptıracaktım ama gözükmediği için yaptırmadım. İçini ferah tut genelde zaten bir şey söylüyorlar bebişin hepsini atlatır Rabbimin izniyle ☺️