MinikKalpb Kızlar göğsümun altında batma var ve bebeğim hala doğum pozisyonunda değil başı sağ tarafta o Batmanin altında
0007 MinikKalpb Ben 30+1 im 28.haftada bebeğin başı aşağı dönmüştü sizinki ona bağlı batma olabilir ama bebek büyüdükçe herkes aynı şeyi yaşar diye düşünüyorum
miniklerinannesii00 31+1 im. Batma değil de mide yanması çok kötü yapıyor. Birde geceleri uyuyamıyorum göbeğimdenn