Sirrlfehva 5. Ay bitti akıntının su ile gelmesi normal mi ? Yani beyaz akıntıyla ıslaklıkta oluyor böyle olan var mı
Eda_mustafa Benimde öyleydi. 7 aylık hamileyim. Mantar olduğu için tedavi görüyorum şimdi 1 haftadır hastanede. Doktoruna bi görün canım
Sirrlfehva Eda_mustafa ama en baştan beri var hatırladıgım kadarıyla herhangi bir rahatsızlığımda yok yinede danışayım doktora tesekkürler