nisanne elti postlri psikolojime islemiş
eltimi kestim cok korkuyorum diye okudum 😅😅
Elini kesmissin hicbisy olmaz cnm 😅 igne icin haftaniz gelmis zaten yarin saglik ocagina gidin icinizde rahatlar 😅 daha dikktli ol bircok hamilenin basina gelen birsy paniklicek bir durum yok derin nefes al ver surekli gogus kafesinden. Sitresden uzak dur aklini baska sylere ver guzel syler oku veya evde bisyler yap aklın dagilsin