Kızım oluyorum adını lina koyacam acaba 2.bi iyim ne olabilir ?
menekse9506 4.5 yaşında kızım adı Sare Lina 🌸😊
Tek başına lina koyun bence ama lina da artık çok var
Minigiim-vebenn52 evet çok var ama çok hoş
Halilesma olabilir çok güzel 😊
Duru lina var ailemizde
Kbrnrmrt bunuda bi düşünüyüm