Merhaba arkadaşlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım. Sonuçlarım çıktı ama doktoruma haftaya gideceğim. O zamana kadar merak ettim de. Bilgisi olan yazabilir mi
Açlık 72
60 dk 83
120 dk 110
Normalde 120 dk da düşmesi mi gerekiyor. Bu tarz çıkan var mı? Şeker mi var bundan dolayı mi. Bilginiz var ise paylaşır misinz