mom28_ ay evet bende geçen sene bi bıktım ilaçların yan etkilerinden bi süre istemiyorum çocuk falan dedim bi saldım düşünmedim bile 7-8 ay anca anca saçlarım düzeldi bel ağrılarım kesildi falan şimdi hazirandan beri yine aynı oldu.. sürekli adet zamanları yumurtlama zamanları baş ağrısı bel bacak ağrısı perişan ediyo saç zaten kalmadı e tuttu mu tutmadı mı onu yesem mi bunu içsem mi stresi artık gına geldi 😔 eskiden adet günü 2 sancı çekerdim biterdi şimdi hormon ilaçlarından ne psikoloji kaldı ne sağlık 🤦🏻♀️