Kızlar merhaba bugün kalp atışı için doktora gittim ultrasondan doktorum kalp atışını duyamadı. Alttan muayene edelim dedi. Alttan muayenede de kalp sesini duyamadı. Alttan muayenede bebek 6+3 olarakta gözüktü. Ama iki hafta önce kontrole gittiğimde normal ultrasonda da 5+4 olarak çıktı. 2 haftada nasıl 6+4 olarakta gözüküp kalp atışı duyulmadı anlamadım. Doktorum haftaya da kalp atışını duymazsak %80 sağlıksız gebelik olcağını ve almamız gerektiğini söyledi. Sizce ne yapmalıyım, benle aynı durumu yaşayanlar ya da sonradan kalp atışını duyanlar yazabilir mi?