Elifcemre6716 bizde özelde idi doktoru ama anlamadı cildiyeye götürün dedi yani alerji ilaçları ve kremlerle atlattı benimkide daha 40 ım içindeydi ama biz çok geç götürdük 5 aylıktı dedim ya o kadar süre birkaç doktor sadece pişilten şüphelendi şuan Sebamed kullanıyoruz halen şampuan olarak diyetle çoğu alerjimiz geçti çok şükür mandalina yediği zaman anında belirtiler geliyor ama kızım çok seviyor görseniz eve sokmuyoruz korkudan