Fatmaas 3 4 gün den beri kasiklarim çok ağrıyor özellikle yataktan kalkicagim zaman agrimaya başlıyor 14+3 günlük ve normal gelmiyor bana benimle aynı durum da olan varmı sizce normal mi ?
Prensesimi-beklerken Fatmaas gebeligin başlarındaki kasık ağrısı normal canım kanama vs olmadıkça endişe etmene gerek yok.ama yinede doktoruna bildirmende fayda var😉
Fatmaas Prensesimi-beklerken teşekkür ederim gerçekten ısrar yollarimda enfeksiyon varmış bu yüzden ağrı yapıyormuş hiç normal değilmiş 🙂
Prensesimi-beklerken Fatmaas gebelikte oluşan ufak değişiklikleri bile doktora bildirmek gerekiyor.bize normal gelen ciddi bir sorunun başlangıcıda olabiliyor bazen.acil şifalar diliyorum insallah sağlıkla kavuşuruz meleklerimize💕