33+5′teyiz bende de ara sıra oluyor😨 hele geceleri… ama şöyle telkin ediyorum kendimi çok kolay olacak. Ağrım olduğunu bile hissetmeyeceğim. Bir bakacağım hemen kucağımda🥰 bir de benim eşim çok destek oluyor. Sürekli pozitif konuşur. Çok kolay doğum yapacaksın diyo. Herkes seni kıskanacak 5 dakikada doğurdu bu kadın diyecekler, kendin bile anlamayacaksın diyo😅 ya da diyo ki senin karın kasların çok güçlü o yüzden ıkınman kolay olur ( alakası var mı bilmiyoruz maksat içimizi rahatlarmak🤣)