sekerinannesi_ çatı muanesinde canım acımadı hiç. Ebede sagolsun çok yardimcı oldu .ilk nstde sancılarım 15,20 idi çatı muanesi oldum 1 cm açiklık vaarmıs yarım saat sonra 2.ci nst bağlandım sancılarım 25,28,30 oldu daha sonra sancıları azaldı doktor yatış vermedi gece yine sancılanırsan gel dedi 🌸