1prensesannesi__ Kivircikkuala iğne olmadim daha önce ama bilgi sahibi olmak adina postlari yorumlari cok okudum igne etkisinden gogus acimasi oldugunu kimse söylemedi daha önce bide gogus ucu aciması süt hazirligi oluyo diyolar 8. Gün oldu dimi persembeye ne kaldı 12. Gün ne oldugu belli olur muhakkak 🥰
2oglus Kivircikkuala bugün adet günüm 13.gun iğne vurdum dün 14.tü bugün 15 Allah’ım inşallah ikimizde hamileyizdir 🤲🤲
2oglus Az önce dayanamadım yaptım negatif 🥺🥺 yine olmadı sanırım bugün adet günüm ve iğnenin 15.günu bundan sonra artık pozitife dönme şansım yok sanırım 😔😭
2oglus Kivircikkuala genelde 12.gunde pozitif görüyor herkes benim 15.gunde negatif artık umudum kalmadı 😔
2oglus Berel06 fotoğrafta var gibi görünüyor ama testi açıp içine bakınca testin kendinde orada çukurluk gibi duruyor pembe çizgi gibi değil orası 😔
Yusufayazin__annesi Kivircikkuala asilamamo oldun kız hakkında hayırlısı olsun insalalh bebeis seninledir 🌺🌺