Hayırlı günler hanımlar 22+6 oldum bugün detaylı ultrasona girdim çok şükür her şey normal. Alttan muayene oldum rahim kısalığı 20mm dedi ilac vs vermedi. Öğretmenim mecburen ayakta kalıyorum hareket ediyorum. Ağırlık kaldırma bu haftalar önemli dikkat edersen uzayabilir 1 ay sokra tekrar kontrol dedi korkacak bir şey yok dedi ama içim içimi yiyor… Sizce ne yapmalıyım