Kbra-1 doktor banada aynı şeyi söyledi. 5+4 ye gittik kalk atışı var dedi gösterdi ama 10 haftaya kadar dinlenmesini uygun görmüyorum bebeğe zararlı olabiliyor dedi. 6+4 de gittim yine kalp atışını gösterdi. 3 hafta sonraya gel dedi. Haftaya gideceğim inşallah dinleriz. Önemli olan kalp atışının olması.