Kalbimmmmm 2300gramız bi haftadır hiç kilo almamış perinatoloji ye yönlendirdi doktorum. Bu şekilde doğrsa küveze girermi acaba nasıl iler ler ben gibi olan varmı 🙏
Polenmom Kalbimmmmm 2000 gram sonrasını herhangi bir problem olmadığı sürece kuvöze almıyorlar içiniz rahat olsun 🙏🏻
Minnakkurabiyeveannesi27 Kalbimmmmm 2 kg altı giriyor kuzum kuvoze kan akışında bir problem olabilir peritanolojiyr mutlaka git büyük ihtimalle oksapar a başlatırlar seni
Elzem07 Kalbimmmmm 38. Haftada 2700 doğmuştu yeğenim, küvöze almadılar gayet sağlıklıydı. Yumurta muz gibi şeyler tüketin 1 hafta ağırlıklı
Elzem07 Kalbimmmmm bazı bebekler genetik olarak daha minyon olabiliyor bu konuda doktorunuzun yönlendirmeleri cok kıymetli onu dinleyin bence