Nzlozdmr niye kan uyuşmazlığı iğnesini olmak istemiyorsunuz acaba ?
“İlk gebelikten itibaren gebeliğin belirli bir döneminde ve gerekirse doğumda kan uyuşmazlığı iğnesi yapılır. Kan uyuşmazlığı iğnesi yapılmazsa bebekte anemi, sarılık gibi hastalıklar; gebelik sürecinde ölü doğum ve düşük gibi komplikasyonlar meydana gelebilir.”