Allah razı olsun sizden biraz da olsa içim rahatladı duyunca çok üzüldüm bizde de hemşirenin dediği hiçbir belirti yok ne ishal ne kokulu dışkı ne bolca salya kilo kaybı hiçbiri yok şükür bize de ter testi yapın dediler bizde istanbuldayız Zeynep Kamil hastanesine yönlendirildik