Mubuo şuan 38+2 deyim bebek 40 hafta ile uyumluymus. Haftaya cuma çatı muayenesi yapacak doktor . Hala normal için bekliyorum . Yani bence umudunuzu kaybetmeyin . Hatta benim doktor çok kesin konuşuyordu sezaryan diye . Şimdide normali nasıl istediysen normal olucak gibi diyor 😅