enfla canım kesildi zannedersin bir hafta kusmassn geri gelir noldunu anlamazdn bana hep öyle oldu endişe etme bulantı dönem dönem olmaya bilir 14. haftadan sonra hepten azalıo
enfla yok cnm inşaallah birşey yoktur bende de öyle oldu bi hergün kusuodum birden kesiliyodu 3/5 gün kusmuodum enerjik oluodum bişey mi oldu diyodum sonra hop yine başlıyordu hatta eşim bulansa dert ediosun bulanmasa dert ediosun diyordu Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasıp etsın. ama çok endişe duyarsan önüne geçemmessen iki dk dontora gidebilirsin.