x_sena 34+2 bugün doktora gittim çok baskı hissettiğim için doktorum alttan baktı açılman yok ama rahim ağzın yumuşamış dedi ciğer geliştirici iğne vurdu erken olma ihtimali var böyle olan var mı erken olursa küveze alırız dedi doktor