Kızlar bugün doktor kontörlüm vardı bebek iyice aşağıya inmiş dedi . Gelişim de çok şükür iyi geride değil ama iki haftadır yavaşladı . Benimde iki haftadır yalanci kasılmalarım var . Bugün de uyandığımdan beri acayip bir mide bulantım var. Doktor daha dogmaz dedi haftaya çağırdı. Birden doğumu başlayan oldu mu ? Bebek aşağıda oldugunu için baskı yapıyor kafası tam kanala dayanmış ama daha kanala inmedi