Kızlar 38. Haftadayım haftaya çarşamba sezeryana gireceğim. Çok kötü sinüzit olmuşum doktor augmentin antibiyotik verdi. Mecbur kullanacağım ama içim de hiç istemiyor son haftadayız diye. Son haftalar da benim gibi ilaç kullanmak zorunda kalan oldu mu?