Hulya-003 İki kere pozitif gördüm evde ama hastanede kanda çıkmadı 26 sını bekliyorum tekrar kan vericem sizce çıkarmı hastaneden mi kaynaklandı yada aldığım iki test te bozukmuydu var mı başına gelen böyle
Patito__ Hulya-003 ilk bes dkk dami cikti ve ikiside ayni marka testlermiydi. Bazen testler bozuk olabiliyor kan sasmaz ama hastane yanlısı olmasi kucuk bir ihtimal olabilir.Daha adete var anlasilan oyuzden erken olablr
Merve-metin Hulya-003 her zaman idrar testlerinin yanılma payı vardır canım idrar testine pek güvenme doktorlar bile böyle söylüyor en doğru sonuç kan sonucudur adetin gecikirse kan testi ver idrar testiyle uğraşma yada erken gebelik testi yap onlarda pek yanılma payı olmuyor diye biliyorum
Patito__ Hulya-003 yani kanda cikmayip idrarda cikmasi bence imkansiz. Ama boyle bir arkadas daha gordum bu hafta full testleri pozitif kan negatif sonuca henuz baglanmadi. Sizde bekleyin varsa zaten adet zamanlari cikar.
Hulya-003 Patito__ bekleyip görcez şayet varsa dikkatli ilerlemek istediğimden bu kadar aceleci davranıyorum 😉
Patito__ Hulya-003 daha erken siz tabiki dikkat edin son iliski uzerinden 20. Gun kan verilipte negatifse artk negatif demek cunku lazim gec dollenmede oluyor bazen. Ama genelde adet gunu cogunun durumu belli oluyor,Hakkimizda hayirlisi aminn
Merve-metin Patito__ amin inşallah benim adet gecikmemin 5.günü idrar testinde çıkmadı hastaneye gitmek için acele etmiyorum doktorlar 10 güne kadar normal diyor çünkü eğer yine adetim sökülmezse o zaman hastaneye gidecem hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Patito__ Merve-metin aynen bazi ay gec yumrtlamadan gecikmeler olabiliyor, bazen duzen bozulabiliyor gec dollenme olabilir veya hamilelikle alakasiz bir durumda olablr. Hakkinizda hayirlisi aminnn
Merve-metin Patito__ amin inşallah canım yumurtlama takibi yapmadığım için ne zaman yumurtlama oldu bilmiyorum ondan kaynaklı da olabilir bu gecikme kısmet inşallah 🙏🏻