Hasret316 ilaydamom_ geçmiş olsun bende kürtaj oldumdoktor 15 gün ilişki ye girme dedi ilaydamom_ bana doğum kontrol hapı vermedi çünkü ben göbekten de bağlandım kürtaj la birlikte canım
Hasret316 ilaydamom_ yok canım benim 3tsne bebeğim var 4 hamile kalmışım hiç haberim yoktu bebek kalp atışı yoktu kürtaj oldum göbekten de bağlandım
e_blue_sky_a ilaydamom_ mol gebelikse Beta sıfırlandiktan sonra 6ay korunmak gerekir. 2sene çocuk yapılmaz ki tekrarlama riski var