Hafize123 Merhaba kızlar kan sonucum 30 çıkmış cokmu düşük yukselırmı kimyasal olmasından korkuyorum ya
Patito__ Hafize123 ilk sonucun onemi yok daha dusuk cikanlar bile cok var. Onemli olan iki gun sonra iki kat artmasi tekrr kan verin. Tebrik ederim.
umrumdadegil Hafize123 Kać gün gecikmen var bir de önemli olan zaten 2 günde bir iki katı artış olması 2 gün sonra tekrar kan ver aynı yerde
merylii_ Hafize123 canım iki günde bir takip et düzenli artış olursa kadın doğuma randevu alırsın bat neydi
Hafize123 umrumdadegil geç döllenme oldu benim geç yumurltadım yanı ılıskı uzerınden 15 gün geçmiş oluyordu dün verdim perşembe bıdahamı verecegım
Hafize123 umrumdadegil peki perşembe Verdım diye ıkı günde kaç olması lazım 30 dan ne kadar artması lazım canım
Hafize123 gebeskaplumbaga ılk kızımı 35 le öğrendım sonra baya yükseldi hemen ıkı gun sonra ebe düşük çıkmış deyınce korktum
Minikkk41 Hafize123 benim 1500 küsürlerde çıktı ebe ona bile düşük dedi 😀 sen takma canım onları ben ilk çocuğumu 18 le öğrendim bu 2. Gebeliğim