Merhaba anneler pazartesi günü kan uyuşmazlığı nedeniyle kan uyuşmazlığı iğnesi vurulucam egepolde. Yatış verilcek gibi bir şey denildi. Yatak parası dosya açma parası vs ekstra bir para alıyorlar mı ? Yoksa sadece iğne parası mı veriyoruz? Yaptıran ve bilgisi olan cevaplarsa çok sevinirim. Aradığımda bir bilgi vermiyorlar çünkü..🤦🏼♀️ şimdiden teşekkürler 🌸