Morcivert061 akıntı zaten çok artıyor, mide bulantısı da bi gün olur bi gün olmaz zaten 12-13. Haftaya kadar öyle böyle çekersin bulantıyı, zaten bulantı herkeste farklı oluyo onun dışında dayanamayacağın kadar çok kasık ağrın olmadığı sürece kasık ağrısı da normal bebiş büyüyo yeri genişliyo filan içini ferah tut. Kanama ya da çok aşırı kasıkta endişelenmek gerek demişti doktorum